Thailand vacation!:)

1juledag dro vi til huahin Thailand.
Vært her en uke nå og storkoser oss:)
Første dagen når vi annkom gikk med til litt organisering i leiligheten her vi bor på marrakech recidense og en kjapp middag på marrakech hotellet vegg i vegg her:) slokna kjapt og var klar for neste hele dag!

Ferien var igang!;)

Første hele dagen ble det en god omelett frokost på terrassen. Deretter var det ned og sole sole sole!
Gikk en times strand promenade,så en dau fesk, tok noen drinks på Hilton hotel,gikk tilbake,lå ved poolen,sole,sole og sole!;) easy living!;)

Senere dro vi inn til huahin for å spise. Dro på litle India som er drevet av noen kjente av mor. Super indisk mat!:)

Vandret litt i gatene,på marked og i butikker.
Møtte noen som bar på en liten chihuahua valp! Måtte jo bare hilse på den!!:) Chris ble forelsket og savnet celita så mye at han skypet med henne og "barnevakten" når vi kom hjem;)

Neste dag var det nok en omelett frokost på terrassen! Viktig å holde protein inntaket oppe selv på ferie!:p

Så ned til stranden og poolen!:) har en fast plass nå som blir base for en hel dag! Sånn er d med ferie!;)

Så fikk vi testa ut treningsrommet her! :) tok selvfølgelig med treningstøy, treningsplanen min,musikk og alt hjemmenfra i plan om å få holdt treningsrutinene litt i sjakk:)
litt tynnere styrkemuligheter enn man har på kaliber...mn mn,finner alltid et alternativ!;)
Dro land og strand rundt for å finne proteinpulver her også...så d er også i Box:):) uansett om man får pumpa litt her også må jg si jg gleder mg til å komme hjem til kaliber igjen og gjøre ting heeelt ordentlig!;p

Har jo hatt noen mndr hjemme med skikkelig oppstart med nytt kosthold og treningsørogram av Gunnar på Kaliber. Litt for å teste hvor mye man kan pushe kroppen sin med rett kosthold og styrke kombinert!:) og det går frammover kan jg avsløre:) var litt skeptisk til hvorvidt det kom til å bli greit å holde kostholdet ved like her borte..mn fikk orientert meg med Gunnar før jg dro med gode tips til alternativer for frokost,lunsj middag!:p blir ikke optimalt,mn holdes ved like;)

Mn nok om det nå så kommer det et innlegg om det etter ferien!;)

Etter trening var det date hos skredderen i Cha Am!
Family'n bestilte div fra dress til nyttårsballkjole. Og jg tok d litt på sparket og pønska ut et skjørt og en bluse som jg kunne tenkt meg!:) (første prøving igår,og det ser ut til å bli knall!!;)

Dag 4 var Lillesøster Dorthe sin 15års dag!:)
Den feira vi på black mountain water park!:)
Blir jo aldri for gammal for badeland og vi storkosa oss like mye som 15åringen!!;)

Mamma og mor laxa for d meste i sola mens jg,Dorthe,Arild og Chris leika oss max og tok drinks i poolbaren der!:) aldri en dag uten en pjolter!:p

Prøvde å ta noen knebøy med lillesøster på ryggen...funka dårlig så hun fikk bære meg istede! Ingen skal si no på innsatsen vertfall!:)

Solen gikk ned og vi dro hjem for å skifte før vi dro til villa market kjøpesenter så ut for en bursdagsmatbit!:)

Kan ikke si vi kan annbefale denne resturanten...mye tull og bare fjas. Mn vi hadde det gøy med fiaskoen!!;)

Dagen før nyttårsaften var d også Strand og vann på dagtid mn senere så dro jg og Chris på en liten runde for å finne no fin booking til nyttårsaften! Begynte å bli litt stressa da vi ikke hadde noen planer...og det er jo hyggelig å gjøre noe litt spesielt siste kvelden i året.

Sjekka ut forskjellig muligheter...både Hilton skybar og en Beach resort med bord i sanden! Mn den første var kun inne og den andre var fullt så vi fortsatte letingen..

Gikk tilfeldig forbi cape Nidhra hotel. Ser helt supert ut fra veien så vi sjekka det ut! Her var det bord og stoler plassert på Strandsiden mellom poolen og stranden. Lys,trær og magisk stemning enda det bare var dagen før kvelden! Så vi booka her!!:)

Så møtte vi opp med de andre og spiste på prime steakhouse!
Svenske som driver der så veldig god forseggjort mat:)

Nå er vi noen dager inn i det nye året og tiden flyr!!:) en liten uke igjen nå og bilder kommer fra resten av ferien!
Vi bloggast!:)

Siw

03.01.2013 kl.08:04

Så ut som en fin ferie. .masse fine bilder. Thailand er fantastisk! :)

Thea

04.01.2013 kl.21:17

Ser herlig ut!

Trives med å trene på kaliber, skjønner jeg? Er det ikke litt "hardcore" der...til å være spinkel jente, mener jeg?:-) Jeg trener på 3T, men synes styrkeutvalget er rimelig sjabert... Lukter litt på kaliber, må jeg innrømme... Kan du ikke legge ut treningsopplegget ditt? Hadde vært gøy å sett. Du ser jo smashing ut!:-)

Eileen

05.01.2013 kl.18:21

Thea: Hehe..neida,veldig mange jenter som trener på kaliber er det. De har super peiling der og man får hjelp til treningsoppsett og kosthold om man ønsker det. Så d bør du absolutt sjekke ut:)

Ja,kommer med innlegg om treningsopplegget mitt etter ferien jeg:)

Kamilla

06.01.2013 kl.22:29

fine bilder :D

soljenta93

09.01.2013 kl.21:05

Kjempe fine bilder

kul blogg

hadde vært glad med kommentar tilbake ^^

EileenK OfficialBlog

28, Trondheim

Hei! Jeg er ei glad skreppe fra Trondheim. Er utdannet frisør, men elsker å ha mange jern i ilden! :) I tillegg til jobben som frisør, driver jeg med kunstmaling og modelljobbing. De siste årene har jeg vært så heldig å få prøve meg på mye forskjellig innen underholdningsbranjen, som å delta i film,TV,radio og magasiner. Trives i en travel hverdag og her i bloggen deler jeg noen av mine interesser og fritidssysler :) Thanks for stopping by! puss puss For kontakt: eileen_kvaale@yahoo.no