Los Angeles mai/Juni 2011

Los angeles & Vegas -Mai.2011-

Carina har klippet sammen en video fra den siste LA turen vår. er jo blitt nesten et år siden allerede...tiden flyyyr!!Viktig med litt turer og vi har det såååå gøy! Best traveling partners!! :) B...

Dag 11- Last day in LA :(

Den siste dagen i LA tok Nikki med oss opp til the canyon for å gå tur,se på utsikten og HOLLYWOOD skiltet :) Soooo,are u in to horseback riding??! ;) Litt turist ting må man gjøre selvom man...

Dag 10- Nice with a day of chill ;)

Fortsetter med bilder fra LA turen vår før jeg kommer med resten ;) so stay tuned ;) Her skal det gjøres i rett rekkefølge!! :P På morgenen etter XIV dro vi bort for å hente bilen.deretter dro v...

Dag 9- Neon party at XIV!! Crazy times! :P

Hver søndag på sommeren i Hollywood arrangerers det fest som starter så tidlig som 17.00 på Michael Mena's restaurant XIV på Sunset. Denne festen er det SBE som holder og hvor flere av våre promote...

Dag 9- Roadtrip back to LA! ;)

Våknet tidlig denne søndagen og utsikten fra rommet var over heeele Bellagio og fontene showet som vises på kveldstid. Gikk bort til Aria hvor vi hadde Valet'a bilen dagen før :) fikk oss en fin...

Dag 8-Vegas Wet republic poolparty! :)

Etter Liquid poolpartyet dro vi bort til MGM og Wet republic poolparty. Sykeste var at Carina hadde et nr på telefonen sin fra et tidligere besøk i vegas og hun sendte melding uten å huske mer om f...

Dag 8- Vegas Liquid poolparty!! :)

Er jo kommet vel hjem nå og helgen har vært travel med laging av sommerfestkostyme,jobb,middag til pappa,utdrikkningslag og sommerfest, men henger fortsatt litt igjen med bilder fra turen vår så he...

Dag 7- Roadtrip to Vegas!! :)

På fredag kjørte vi avgårde for å leie bil! fikk leid ei skrammelkasse som viste seg å IKKE ha aircondition!! jaja...vi hadde lite klær på å satt å kastet vann på hverandre ...så overlevde bilturen...

Dag 6 by night- BOA and My studio :)

Kom hjem til Angie på torsdags ettermiddag. sløva en hel del før vi fixa på fassaden å dro bort for å møte noen venner fra Norge og Sverige :) Kveldens outfits :) Stælken med to andre stæ...

Dag 6- Turist dagen! ;)

På Torsdag dro vi først til en frokostplass i Melrose som heter Earth Cafe. Spiste god amerikansk frokost med vaffles,scrambled eggs,juice og kaffe :) Cruise'a litt rundt i Hollywood med c...

Pics from the houseparty! :)

som sagt så tok jeg ikke så mange bilder fra housepartyet vi var på på onsdag. men fikk endel tilsendt nå som ble max snasne!! ;) mye folk og god stemning! :)Møtte faktisk folk som vi og...

Dag 5-Silverlake and Houseparty!

Onsdag i forrige uke lå vi bare hjemme i huset å sløva. senere ble vi hentet opp av en venn av Carina som hun kjenner fra tidligere besøk i LA. Vi greide å glemme koden til porten HVER gang!! Så...

Dag 4- at night! Katsuya og Afro Jack!

? På tirsdagskveld var det tid for fest og morro igjen.Vi hadde reservasjon på Katsuya med Katya og hennes venninde,samt en gjeng med engelske fotballspillere fra Newcastle. Katya,Natasha,Carin...

Dag 4- The Grove

Sånn ser det ut når det blogges i solen ;) Startet dagen igår med sløving i solsteiken fra tidlig på morgenen. fikk noen timer før Jeniffer kjørte oss til The Grove. Gikk litt rundt i butikke...

Day 3-LA. Laxing day! ;)

På mandag sto vi opp å ringte etter bagasjen vår igjen....denne gangen sa de at den var på vei og at de kom med den før 11.00!! Yeey! :) Vi bestemte oss for å skrive en lapp å henge opp på porten ...

Day 2 LA- XIV-Summer sessions!!

På dagen denne dagen var vi heeeelt gåen!!! Fortsatt ingen tegn til bagasjen vår og formen var urven fra gårskvelden så vi ble liggende usosiale ved poolen fra rundt 09.00 til vi skulle på XIV-four...

Day 1-Wining & dining! :)

Rett på flyplassen i finstasen... ;) Fant et do å fikk skifta til tights og comfy skoene før vi sjekka inn bagasjen og dro avgårde kl 06.30! ;) Hadde jo døgna så fikk faktsik sovet 5 timer på fl...

1 dag +1 extra uventet dag i stockholm!

På torsdag dro jeg til stockholm for å være en natt før flyet vårt skulle dra tiiidlig morgenen etter.Vi måtte jo få d meste utav dagen så vi dro hjm til Carina slik at hun kunne pakke før vi ble h...
EileenK OfficialBlog

28, Trondheim

Hei! Jeg er ei glad skreppe fra Trondheim. Er utdannet frisør, men elsker å ha mange jern i ilden! :) I tillegg til jobben som frisør, driver jeg med kunstmaling og modelljobbing. De siste årene har jeg vært så heldig å få prøve meg på mye forskjellig innen underholdningsbranjen, som å delta i film,TV,radio og magasiner. Trives i en travel hverdag og her i bloggen deler jeg noen av mine interesser og fritidssysler :) Thanks for stopping by! puss puss For kontakt: eileen_kvaale@yahoo.no